120th anniversary of Schwarzkopf
Highlights | Schwarzkopf 120th anniversary

Schwarzkopf: 120 χρόνια καινοτομίας

Το πρώτο σαμπουάν, η πρώτη λακ, διάσημες βαφές μαλλιών παγκοσμίως και μια τελείως νέα, φρέσκια φιλοσοφία απέναντι στην ομορφιά: Η ιστορία του Schwarzkopf διαμορφώθηκε με βάση την καινοτομία. 120 χρόνια Schwarzkopf σημαίνει 120 χρόνια πάθος και δέσμευση στην ατομικότητα, τη δημιουργικότητα, τη μόδα και το πνεύμα της εποχής

Το μικρό φαρμακείο του Hans Schwarzkopf στο Βερολίνο.

Η επιτυχία του Schwarzkopf ξεκίνησε πίσω από αυτήν τη βιτρίνα.

Όλα άρχισαν πριν από 120 χρόνια, με ένα μικρό φαρμακείο στο Βερολίνο: Ο Hans Schwarzkopf εφηύρε τα πρώτα επαναστατικά προϊόντα περιποίησης μαλλιών που σύντομα έγιναν περιζήτητα σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, το brand Schwarzkopf ανήκει στη Henkel και είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα brand διεθνώς. Οι καινοτομίες του σε ό,τι αφορά την περιποίηση, το styling και τις βαφές μαλλιών είναι αναμφισβήτητες. Είναι κάτι περισσότερο από προϊόντα. Είναι η ομορφιά στην πιο εξατομικευμένη έκφρασή της, είναι ο ορισμός του να αισθάνεται κανείς καλά και να εκφράζει κάθε μέρα την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του χωρίς περιορισμούς. Ελάτε να κάνουμε μαζί ένα ταξίδι στην ιστορία της ομορφιάς μέσα από μια αναδρομή στα 120 χρόνια ιστορίας του Schwarzkopf!

1898

Εικόνα του Hans Schwarzkopf.

Ο Hans Schwarzkopf, χημικός και φαρμακοποιός, ανοίγει ένα «κατάστημα με βαφές, φάρμακα και αρώματα» στην οδό Πασάουερ Στράσε στο Βερολίνο-Σαρλότενμπουργκ. Άραγε φανταζόταν ότι αυτό το κατάστημα θα αποτελούσε θεμέλιο λίθο για μια από τις πιο σημαντικές εταιρείες προϊόντων περιποίησης μαλλιών στον κόσμο;

1903

Το πρώτο σαμπουάν της Schwarzkopf.

Η πρώτη καινοτομία δεν είναι πολύ μακριά: Ο Hans Schwarzkopf κυκλοφορεί στην αγορά ένα σαμπουάν σε πούδρα. Κάθε σακούλα κοστίζει 20 λεπτά του μάρκου και το προϊόν διαλύεται σε νερό. Αμέσως γίνεται πιο δημοφιλές από τις ράβδους σαπουνιού για μαλλιά που κυκλοφορούν εκείνη την εποχή. Το «σαμπουάν με το μαύρο κεφάλι» γίνεται στη στιγμή μεγάλη επιτυχία.

1927

Μπουκάλια του πρώτου προϊόντος για λούσιμο μαλλιών από τον Schwarzkopf.

Η επόμενη επιτυχία της εταιρείας Schwarzkopf έρχεται με την παρουσίαση του πρώτου προϊόντος για λούσιμο μαλλιών σε υγρή μορφή στην ευρωπαϊκή αγορά.

1933

Ακολουθεί το πρώτο προϊόν για λούσιμο μαλλιών χωρίς σαπούνι και αλκαλικά: Το «Onalkal» θεωρείται η μητέρα όλων των σύγχρονων σαμπουάν. Εκτός από τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών, η σειρά επεκτείνεται με τα προϊόντα περμανάντ.

1947

Εικόνα προϊόντος της πρώτης κρύας περμανάντ από τον Schwarzkopf

Με το «Onaltherma», η Schwarzkopf εισάγει την πρώτη κρύα περμανάντ στη γερμανική αγορά. Δημιουργεί κυματιστά μαλλιά, χωρίς να χρειάζεται θερμότητα 100 βαθμών και πάνω. Ταυτόχρονα, το brand «Poly Color» παρουσιάζει μια βαφή μαλλιών που απευθύνεται κατευθείαν σε τελικούς καταναλωτές.

1949

Ο Schwarzkopf λανσάρει για πρώτη φορά το «Schauma Creme-Schaumpon», ένα σαμπουάν κρέμα σε σωληνάριο στη γερμανική αγορά. Με μεγάλη επιτυχία: Το «Schauma» γίνεται συνώνυμο του σαμπουάν στη Δυτική Γερμανία και εδραιώνει μια μαζική αγορά για σαμπουάν στη Γερμανία.

1955

Η πρώτη λακ Taft από τον Schwarzkopf.

Οι γυναίκες δεν χρειάζεται πλέον να φοβούνται τον αέρα ή τις ακραίες καιρικές συνθήκες, γιατί η «Taft» είναι το πρώτο «υγρό δίχτυ προστασίας του styling». Δημιουργείται λοιπόν ένα νέο ρήμα στη μεταπολεμική Γερμανία: «Taft» σημαίνει να «καλύπτεις τα μαλλιά με λακ».

1968

Ο Schwarzkopf παρουσιάζει το «Palette Color Shampoo». Οι βαφές από τη σειρά της Palette εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες και συνεχίζουν να προσφέρουν όλη την εξειδικευμένη τεχνογνωσία και εγγύηση ποιότητας στον χώρο των βαφών.

1974

Εισάγεται η «Μέθοδος Schwarzkopf» - μια νέα έννοια που αφορά την περμανάντ και περιλαμβάνει καθοδήγηση, τεχνολογία και εκπαίδευση πάνω στη δύσκολη αυτή τεχνική.

1987

Φιλικά προς το περιβάλλον: Ο Schwarzkopf είναι η πρώτη μάρκα καλλυντικών διεθνώς που αντιδρά σε θέματα που αφορούν την κοινωνία, όπως η βιωσιμότητα. Η λακ «Drei Wetter Taft» είναι πλήρως απαλλαγμένη από προωθητικά αέρια CFC.

1995

Λογότυπο του ομίλου Henkel.

Η εταιρεία Henkel με έδρα το Ντίσελντορφ εξαγοράζει τη μάρκα Schwarzkopf και γίνεται μία από τις κορυφαίες εταιρείες προϊόντων περιποίησης μαλλιών στην Ευρώπη.

1998

Πρώτη βαφή μαλλιών με αυτο-χρωστικές ουσίες από τη Schwarzkopf.

Όπως ήταν φυσικό, ο Schwarzkopf γιόρτασε την 100ή επέτειό του με ακόμη ένα καινοτόμο προϊόν: Το «Re-Nature» είναι η πρώτη βαφή με αυτο-χρωστικές ουσίες για γκρίζα μαλλιά. Η σύνθεσή του όταν έρχεται σε επαφή με το οξυγόνο της ατμόσφαιρας, επαναφέρει αυτομάτως το φυσικό χρώμα στα μαλλιά.

2004

Νέο brand got2b που απευθύνεται σε νεαρές ηλικίες

Το got2b, ένα brand που απευθύνεται σε νεαρές ηλικίες και εμπνέεται από τις τάσεις styling του δρόμου, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στους Ευρωπαίους λιανέμπορους.

2007

Ο Armin Morbach καινοτομεία και δημιουργεί για τον Schwarzkopf τον θερμό των Schwarzkopf Looks. Μεταφέρει τις κορυφαίες τάσεις της μόδας στα χτενίσματά του, χτενίσματα ευκολοφόρετα που ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει μόνος του αλλά τα οποία είναι ταυτόχρονα εντυπωσιακά και μοντέρνα. Τα SK looks έχουν φωτογραφηθεί από κορυφαίους φωτογράφους παγκοσμίως όπως ο Patrick Demarchelier

2016

Δίνουμε Δύναμη στις Γυναίκες: Ο Schwarzkopf ανακοινώνει τη φιλανθρωπική πρωτοβουλία «Million Chances». Μαζί με τοπικούς και διεθνείς οργανισμούς, ο Schwarzkopf υλοποιεί σε τοπικές κοινωνίες έργα που βοηθούν κορίτσια και γυναίκες σε όλο τον κόσμο να σταθούν στα πόδια τους και να έχουν μια επιτυχημένη επαγγελματική και προσωπική ζωή.

2018

Επέτειος των 120 χρόνων Schwarzkopf.

Ο Schwarzkopf είναι μια μάρκα συνώνυμο της καινοτομίας. Με αφορμή την επέτειο των 120 χρόνων, ο  Schwarzkopf λανσάρει την καμπάνια #createyourstyle, μια καμπάνια ύμνο στην ομορφιά του ατόμου, στην κατάρριψη των σύγχρονων στερεοτύπων και των τάσεων σε ό,τι αφορά την ομορφιά. Η διαφορετικότητα, η αυθεντικότητα και η αυτοπεποίθηση βρίσκονται στο επίκεντρο. Δίνεται έμφαση στο γεγονός ότι το styling είναι καθαρά προσωπική υπόθεση. Είναι έκφραση του στυλ και της προσωπικότητας του καθενός και θα πρέπει να είναι διασκεδαστικό και να μας κάνει να αισθανόμαστε καλά με τον εαυτό μας. Ο Schwarzkopf χτίζει ξανά τη φιλοσοφία του για να αγκαλιάσει και να προβάλει την μοντέρνα αυτή προσέγγιση αυτή και πάνω σε αυτή θα συνεχίσει να χτίζει όλα τα μελλοντικά του βήματα με σύμμαχο πάντα την καινοτομία και τη δημιουργικότητα.

Ανακάλυψε: